مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-21اقتصادي

اختصاص 60میلیارد ریال جهت تکمیل مسکن مددجویان زلزله زده سایه خوش


سرپرست کمیته امداد هرمزگان از اختصاص 60 میلیارد ریال جهت تکمیل و بهره برداری مسکن مددجویان زلزله زده در روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید باسره در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت عملیات تکمیل و بهره برداری مسکن مددجویان زلزله زده تحت حمایت این نهاد گفت: در راستای تکمیل ، تحویل و بهره برداری از 150 واحد مسکن در حال احداث مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واقع در روستای سایه خوش بندرلنگه تفاهم نامه با بنیاد مسکن منعقد شد.

باسره با بیان اینکه زیر بنای هر واحد مسکونی 60 متر مربع می باشد، افزود: جهت تکمیل این تعداد واحد بالغ بر 60 میلیارد ریال پیش بینی شده است که این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان جهت تکمیل و بهره برداری این واحد ها در روستای سایه خوش قرار می گیرد.

شهریار نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان نیز گفت: 150 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستای زلزله زده سایه خوش در حال احداث می باشد که با همکاری مشترک کمیته امداد بتوانیم این تعداد واحد ها مسکونی در قالب تفاهم نامه تا پایان سال جاری تکمیل و به این عزیزان اهدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60میلیارد ریال جهت تکمیل مسکن مددجویان زلزله زده سایه خوش

اختصاص 60میلیارد ریال جهت تکمیل مسکن مددجویان زلزله زده سایه خوش