مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-21حوادث

وقوع 7 سانحه رانندگی در استان سمنان/23 نفر مصدوم شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث 23 نفر مصدوم شدند.

- مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی دو روز گذشته هفت حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد واژگونی خودرو، دو مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر، یک مورد تصادف زنجیره ای و یک مورد برخورد خودرو با گاردریل را شامل می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این تصادفات رانندگی تلفات فوتی نداشتند، افزود: در مجموع این حوادث 23 نفر مصدوم شدند که همگی توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته وقوع یک مورد تصادف زنجیره ای چهار خودرو به یکدیگر به پایگاه امداد و نجات هلال احمر نعیم آباد گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه کیلومتر 45 محور شاهرود-دامغان به وقوع پیوست که مصدومیت پنج نفر را رقم زد.

محمد خانی با بیان اینکه واژگونی ها همگی از نوع خودرو پراید بوده است، تصریح کرد: این سوانح در کیلومتر 75 محور دامغان-سمنان، کیلومتر هفت محور فولادمحله-شهمیرزاد و کیلومتر 70 محور میامی- جاجرم اتفاق افتادند که به ترتیب سه، یک و شش مصدوم برجای گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 7 سانحه رانندگی در استان سمنان/23 نفر مصدوم شدند

وقوع 7 سانحه رانندگی در استان سمنان/23 نفر مصدوم شدند