مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-21سياسي

تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی درآبرسانی به روستای شیرین آب


مدیر مؤسسه جهادی بلاغ مبین به تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی(ره) درآبرسانی به روستای شیرین آب اشاره کرد و گفت: در این اقدام جهادی 60 طلب حضور داشتند.

- مدیر مؤسسه جهادی بلاغ مبین به تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی(ره) درآبرسانی به روستای شیرین آب اشاره کرد و گفت: در این اقدام جهادی 60 طلب حضور داشتند.

حجت الاسلام حسن مرادی مدیر مؤسسه جهادی بلاغ مبین و مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: دهه اول ماه محرم طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) در گرمای پنجاه درجه خوزستان فعالیت جهادی خود را به منظور آبرسانی به روستای شیرین آب آغاز کردند.

بر همین اساس بیش از دو کیلومتر از خط آب شش کیلومتری در این بازه زمانی احداث شد.

مدیر مؤسسه جهادی بلاغ مبین به تبیین اهداف این اقدام جهادی پرداخت و گفت: هدف از این فعالیت جهادی رسیدن آب به روستای شیرین آب بود، روستایی که علی رغم اسم زیبایش، دسترسی به آب شیرین نداشت.

بر همین اساس بعد از دهه اول محرم، اهالی و بومی ها کار را دنبال کردند و طلاب نیز در تهران با پشتیبانی از این اقدام پیگیر جمع آوری کمک های مردمی شدند.

مرادی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته کار آب رسانی در ایام فاطمیه به اتمام رسید و مهریه حضرت زهرا سلام الله علیها با یاد ایشان به دست مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی درآبرسانی به روستای شیرین آب

تلاش طلاب جهادگر حوزه امام خمینی درآبرسانی به روستای شیرین آب