مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-21سياسي

فرهنگ شهادت متضمن اقتدار ایران/دشمن از روحیه ملت هراس دارد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار و امنیت ایران را تضمین کرده و دشمن از این روحیه ملت در هراس است.

- بیله سوار- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار و امنیت ایران را تضمین کرده و دشمن از این روحیه ملت در هراس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدای شهرستان بیله سوار اظهار کرد: مادران شهدای والامقام با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند و در دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن توانستند با رفتار و عملکرد خویش افتخارآفرین باشند.

وی مادران شهدا را الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی دانست و تصریح کرد: مادران شهدا با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیده و تردیدی به خود راه ندادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان است، گفت: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری ها و خون شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت متضمن اقتدار ایران/دشمن از روحیه ملت هراس دارد

فرهنگ شهادت متضمن اقتدار ایران/دشمن از روحیه ملت هراس دارد