مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-21اجتماعي

همایش دختران فاطمی در 340 مدرسه سیستان و بلوچستان برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش دختران فاطمی در 340 مدرسه این استان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش دختران فاطمی در 340 مدرسه این استان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

حسنعلی میرعبدی در این باره گفت: این همایش بزرگ با هدف زمینه سازی برای تربیت فاطمی در نظام تعلیم و تربیت، تبیین و روشنگری در جامعه با الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س)، درس آموزی از این بانوی بزرگ در حمایت از ولی زمان، نهادینه کردن فرهنگ مسوولیت پذیری و عدم انفعال جامعه با محوریت اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب توسط اداره کل آموزش و پرورش استان با همراهی معاونت فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و ناحیه ویژه سپاه زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: فاطمه زهرا (س) به عنوان خیر کثیر و یادگار پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی زنان عالم است و زنان و دختران مسلمان می بایست آن حضرت را سرلوحه خود در زندگی قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انسان برای تکامل یافتن نیاز به دستورات قرآن کریم داشته و برای این کامل شدن به الگوی عملی که همان ائمه اطهار (ع) باشد احتیاج دارد، گفت: ابعاد وجودی فاطمه زهرا (س) وسیع است و می بایست در تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دختران فاطمی در 340 مدرسه سیستان و بلوچستان برگزار شد

همایش دختران فاطمی در 340 مدرسه سیستان و بلوچستان برگزار شد