مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-21سياسي

سیستان و بلوچستان میزان 12 شهید گمنام خواهد شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: 12 شهید گمنام دفاع مقدس، ششم دیماه، بر دستان مردم شهید پرور استان تشییع و در محل های تعیین شده خاکسپاری خواهند شد.

- سردار سرتیپ دوم غلام نبی کوهکن در گفتگو با، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام جدید، افزود: 12 شهید گمنام در سوم دی ماه سال جاری ساعت 8 صبح همزمان در فرودگاه زاهدان، زابل و ایرانشهر مورد استقبال قرار می گیرند.

وی ادامه داد: 5 شهید گمنام به شهرستان زاهدان، 5 شهید گمنام به شهرستان زابل و 2 شهید گمنام به شهرستان ایرانشهر اختصاص داده شده اند.

کوهکن گفت: یک شهید در استانداری سیستان و بلوچستان، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان رسالت، یک شهید در هوانیروز زاهدان، یک شهید در شهرستان فنوج، یک شهید در شهرستان زابل، یک شهید در شهر رامشار، یک شهید در کوی پلیس زاهدان، یک شهید در شهرستان نیکشهر روستای دسک، یک شهید در تیپ حضرت علی اکبر زابل، یک شهید در مسجد بقعه ابوالفضل شهرستان زابل و یک شهید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس زاهدان آرام خواهند گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان در حال حاضر میزبان پیکر 133 شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود 57 نقطه از خاک استان آرام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان میزان 12 شهید گمنام خواهد شد

سیستان و بلوچستان میزان 12 شهید گمنام خواهد شد