مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-21سياسي

درمانگاه تأمین اجتماعی بهار در سفر رییس سازمان تأمین اجتماعی افتتاح می شود


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد.

فتح الله توسلی اظهار کرد: یکم دی ماه با حضور رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی بهار و کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی کبودراهنگ صورت انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر اطلاع رسانی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، وی گفت: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار طی چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

توسلی ادامه داد: تجهیزات و نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است و به زودی این درمانگاه افتتاح می شود تا دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه سالیانه مردم بهار و کبودراهنگ صدها میلیارد تومان به تأمین اجتماعی پول پرداخت می کنند اما هیچ خدماتی دریافت نمی کنند، گفت: در تلاشیم تا همزمان با افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تأمین اجتماعی بهار در سفر رییس سازمان تأمین اجتماعی افتتاح می شود

درمانگاه تأمین اجتماعی بهار در سفر رییس سازمان تأمین اجتماعی افتتاح می شود