مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-21اقتصادي

تسهیل گری به جای تولی گری در حوزه اقتصادی شهر


«رویکرد مدیریت شهری اصفهان در حوزه اقتصادی تأکید بر جلب مشارکت بخش خصوصی و مردم و تسهیلگری در این حوزه به جای تولی گری است.

» - ایسنا/اصفهان رویکرد مدیریت شهری اصفهان در حوزه اقتصادی تأکید بر جلب مشارکت بخش خصوصی و مردم و تسهیلگری در این حوزه به جای تولی گری است.

محسن رنجبر، معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان شاکله شکوفایی حوزه اقتصادی شهر را فعال شدن مشارکت بخش خصوصی و تسهیل گری بخش عمومی می داند و معتقد است اگرچه این راه سخت است اما مدیریت شهری در این دوره به طور جدی تلاش می کند مردم و بخش خصوصی در پروژه های شهری درگیر شوند و برای جذب آن ها از ابزارهای مختلفی استفاده خواهد کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان در گفت وگویی با ایسنا گزارشی از وضعیت مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان ارائه کرد که در ادامه می خوانید.

سال گذشته گفت وگویی در مورد راهبردهای اصلی دوره جدید مدیریت شهری در حوزه مالی و اقتصادی داشتیم.

در یک سال چه اتفاقاتی در این حوزه افتاده است؟ در حوزه اقتصادی بیشتر تلاش کردیم توسعه شهر را با مشارکت پیش ببریم تا اینکه خودمان متولی توسعه شویم و این یک تغییر پارادایم فکری است.

همان طور که می دانید مدیریت شهری هر سال بودجه ای تعریف می کند و درآمد شهرداری عمدتاً صرف کارهایی همچون احداث و یا گسترش و ساماندهی پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل گری به جای تولی گری در حوزه اقتصادی شهر

تسهیل گری به جای تولی گری در حوزه اقتصادی شهر