مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-21اقتصادي

مخالف بحرینی: بحرین در آستانه یک طوفان تمام عیار اقتصادی است


دبیرکل پیشین یکی از گروه های مخالف بحرینی تاکید کرد که بحرین دچار سوء مدیریت اقتصادی است و علت نزدیک به نیمی از بدهی ها، هزینه های پنهانی هستند که خارج از بودجه تصویب شده در پارلمان صرف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم شریف السید، دبیرکل پیشین جمعیت وعد بحرین در گفتگویی با شبکه المیادین گفت: جنبش های مردمی در بحرین تکرار شده و هر 10 یا 15 سال اتفاق می افتند، این جنبش ها شاید تغییری ایجاد نکنند اما به ایجاد تغییر در آینده کمک می کنند.

دبیرکل پیشین جمعیت وعد بحرین در ادامه تاکید کرد: میزان فداکاری هایی که ملت برای ایجاد تغییر داشته، بسیار بزرگ است و این امید را به ما می دهد که مردم آماده فداکاری بوده و در انتظار شرایط مناسبی برای تغییر هستند.

شریف السید با اشاره به اینکه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از حاکمیت بحرین حمایت می کنند، تاکید کرد: از نظر آنها تغییر در بحرین جایز نیست چراکه ممکن است این عفونت به دیگر کشورهای حوزه خلیج (فارس) نیز سرایت کند، اگر تغییری در هر یک از کشورهای حوزه خلیج (فارس) رخ دهد، دشمن دیگر کشورهای این حوزه خواهد بود به همین دلیل همواره هدف ممانعت از هر گونه تغییر محتملی در هر یک از این کشورها است و بدون ایجاد تغییراتی ریشه ای در قانون اساسی امکان رسیدن به یک جامعه دموکرات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف بحرینی: بحرین در آستانه یک طوفان تمام عیار اقتصادی است

مخالف بحرینی: بحرین در آستانه یک طوفان تمام عیار اقتصادی است