مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-21سياسي

تهرانی ها پروژه های اولویت دار سال آینده را مشخص می کنند


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: ما 10 روز برای طرح بودجه ریزی مشارکتی زمان داریم و در مدت دو هفته کار مستمر قرار است تا نظر مردم را درباره پروژه های عمرانی و شهری محله، - مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: ما 10 روز برای طرح بودجه ریزی مشارکتی زمان داریم و در مدت دو هفته کار مستمر قرار است تا نظر مردم را درباره پروژه های عمرانی و شهری محله، ناحیه و منطقه ای که در آن ساکن هستند، جمع آوری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر شهرابی در همایش گردهمایی سفیران طرح بودجه ریزی مشارکتی (من شهردارم) گفت: شهردار تهران تکلیفی بر عهده ما قرار داده است مبنی بر اینکه درباره پروژه هایی که قرار است در سال 1402 اجرایی شود، از مردم سوال شود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه برخی از این پروژه ها توسط مدیران شهری پیش بینی شده و برخی نیز توسط مردم از طریق سامانه 137 پیشنهاد شده است، افزود: ما قرار است به شما عزیزان و پرسنل شهرداری تهران به عنوان سفیران شهرداری زحمت دهیم تا نظر مردم را در این باره بپرسید.

وی ادامه داد: یکی از راه های ارتباط گرفتن با مردم فضای مجازی است ؛ سابقه این کار در دولت بوده تا درباره پروژه های کشور سوال شود، اما تجربه پرسش رو در رو و حضوری با مردم در رابطه با پروژه های شهری شیوه جدیدی است که برای نخستین بار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها پروژه های اولویت دار سال آینده را مشخص می کنند

تهرانی ها پروژه های اولویت دار سال آینده را مشخص می کنند