مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-21سياسي

جای خالی پیشگیری از جرایم بانکی در طرح بانکداری اسلامی مجلس


متاسفانه در طرح بانکداری جمهوی اسلامی ایران که هم اکنون در مجلس مطرح است و 219 ماده دارد، هیچ گونه اشاره ای به مسائل پیشگیری از جرایم بانکی نشده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، امروز چهارشنبه (30 آذر) با مدیران و کارکنان پژوهشگاه دستگاه قضا، ضمن اشاره به کارهای متنوع و متکثر این پژوهشگاه نشست داشت.

در این نشست حجت الاسلام مهدی هادی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه به ارائه گزارشی از اهم اقدامات این پژوهشگاه در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه از سال 1391 تا به امروز 30 عنوان کتاب را به چاپ رسانده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه مکاتبات صورت گرفته میان پژوهشگاه قوه قضاییه با دادگستری ها و معاونت ها و بخش های مختلف قضایی، بیش از 200 عنوان نیاز پژوهشی به پژوهشگاه قوه قضاییه واصل شد، عنوان کرد: در حال حاضر 30 برنامه ملی در سطح قوه قضاییه و در سطح پژوهشگاه، تبیین و تعریف شده است.

حجت الاسلام هادی با اشاره به ایجاد پژوهشکده مطالعات قضای اسلامی در سال جاری از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه، اظهار کرد: هدف از تشکیل این پژوهشکده، اجرای مفاد تفاهم‎ نامه منعقدشده میان دستگاه قضا و حوزه های علمیه و افزایش بهره گیری از ظرفیت های فقهی در حل و فصل مسائل قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی پیشگیری از جرایم بانکی در طرح بانکداری اسلامی مجلس

جای خالی پیشگیری از جرایم بانکی در طرح بانکداری اسلامی مجلس