مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-21اقتصادي

طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی اجرا می شود


سخنگوی دولت از اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی و اختیاری در یکی از استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در تشریح  نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: طرح کالا برگ الکترونیکی، با مشارکت وزارت اقتصاد، وزارت جهاد، وزارت صنعت و همکاری هایی که در مجمع بانک مرکزی و سازمان برنامه صورت گرفت، یک زیرساخت آمادگی اولیه را پیدا کرد تا بتواند به صورت آزمایشی به مرحله اجرا دربیاید.

بهادری جهرمی در ادامه گفت: گزارشی که امروز، وزیر محترم رفاه در جلسه ارائه کردند، نشان از آن بود که آمادگی اجرای آزمایشی این طرح، تقریباً نهایی شده و به زودی در یکی از استان های جنوبی کشور البته به صورت اختیاری برای شهروندان عزیز این استان فعال خواهد شد.

ان شاءالله که شاهد اجرای موفقیت آمیز این آزمایش و اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری در این استان باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به سایر مصوبات این جلسه گفت:  یکی از آیین نامه های مصوب هیئت وزیران این بود که همه دستگاه های اجرایی و همه زیرمجموعه های این دستگاه ها مکلف شده اند تا اطلاعات مالی کلیه کارکنان و کلیه افرادی که به هر نحو، حقوق یا مزایایی را از این دستگاه ها دریافت می کنند، حتی اگر کارکنان رسمی و قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی اجرا می شود

طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی اجرا می شود