مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-21ورزشي

نقطه ضعف بزرگ استقلال در دیدار با پرسپولیس/ چرا پیروزی از دست رفت


کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی ها با احتیاط بازی کردند و نمی خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه بان این تیم خوب نبودند.

- حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص تساوی دو بر دو سرخابی ها گفت: دربی 99 هم با تساوی به پایان رسید، بازی که انتظار می رفت استقلال بتواند دقایق پایانی را مدیریت کرده و سه امتیاز را از آن خود کند.

اما با گلی که در دقیقه 88 مدافع پرسپولیس وارد دروازه استقلال کرد هر دو تیم سهم شان یک امتیاز شد و این دیدار برنده ای نداشت.

وی در مورد عملکرد تیم استقلال در این دیدار گفت: آبی پوشان 20 دقیقه اول خوب نبودند و یک بازی پراشتباه انجام دادند و همین باعث شد گل هم دریافت کنند اما هر چه از بازی گذشت شرایط تیم بهتر شد به گل تساوی دست پیدا کردند و توانستند گل دوم را هم وارد دروازه پرسپولیس کنند.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: بعد از گل دوم استقلال ناخواسته روی به دفاع آورد و پرسپولیس حمایت بیشتری را روی دروازه استقلال انجام داد، فشار زیاد سرخ پوشان باعث شد در دقایق پایانی استقلال روی یک ضربه ایستگاهی که با اشتباه حسینی و خط دفاع استقلال شکل گرفت دروازه اش باز شده تا آبی ها نتوانند برنده این دیدار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه ضعف بزرگ استقلال در دیدار با پرسپولیس/ چرا پیروزی از دست رفت

نقطه ضعف بزرگ استقلال در دیدار با پرسپولیس/ چرا پیروزی از دست رفت