مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-21اقتصادي

جشنواره های غذا نقش مهمی در جذب گردشگر دارند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جشنواره غذاهای بومی محلی دانشجویی می تواند سهم عمده ای در جذب گردشگر داشته باشد.

- داود آبیان شامگاه روز گذشته (29 آذرماه) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویان دانشگاه های استان، با بیان اینکه این جشنواره به شکلی فاخر برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری یک صنعت نوظهور اما قوی است که می تواند چرخ های اقتصاد را به حرکت درآورد و در این زمینه غذا، محور مهمی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در جشنواره غذا به طور تخصصی پرچم دار است، افزود: سومین جشنواره غذاهای اکو در سال 1402 در زنجان برگزار خواهد شد.

آبیان با تاکید بر اینکه جشنواره غذاهای بومی محلی دانشجویی ارزشمند بود و می تواند سهم عمده ای در جذب گردشگر داشته باشد، تصریح کرد: سال آینده آمادگی این را داریم که این جشنواره در سطح ملی برگزار شود.

این نوع جشنواره های دانشجویی نشان دهنده همدلی میان دانشجویان است.

رییس جهاددانشگاهی استان زنجان ادامه داد: جشنواره غدایی بومی و محلی، سفره ای با یک برکت ویژه است؛ از ایام قدیم کنار هم بودن در سفره، نماد همدلی و مهربانی بود.

کامران جعفری با بیان اینکه جهاددانشگاهی در جشنواره هایی که برگزار می کند همه دانشجوها را به بهانه ای در کنار هم جمع می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های غذا نقش مهمی در جذب گردشگر دارند

جشنواره های غذا نقش مهمی در جذب گردشگر دارند