مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-21پزشكي

یک بستری جدید کرونایی در یک هفته


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: این استان در هفت روز اخیر تنها یک مورد بستری کرونایی در بیمارستان های شهرستان های مختلف داشته است.

- دکتر کامران قدس 30آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 62 هزار و 995 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه در این هفته یک بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنونحدود 63 هزار مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی افزود: در هفته اخیر و از 23 لغایت امروز 30 آذر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک بیمار مثبت جدید مبتلا در مراکز درمانی بستری شده و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 12 هزار و 243 نفر رسیده است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه کرد: همچنین در این مدت 50 هزار و 752 بیمار نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بستری جدید کرونایی در یک هفته

یک بستری جدید کرونایی در یک هفته