مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-21سياسي

کارآفرینی زوج جوان گنابادی با احیای سنت های قدیمی / صادرات لحاف کرسی به اروپا


گذر زمان و حرکت دنیا به سمت تکنولوژی پیشرفته هرچقدر هم باشد باز هم نمی شود در کنار آن از رسم و رسوم قدیمی ها به سادگی گذشت چرا که سادگی و صفای آن هنوز هم در جمع خانواده های ایرانی وجود دارد و گرما بخش محافل و دورهمی های خانوادگی است رسم و رسوماتی همچون محافل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گناباد، گذر زمان و حرکت دنیا به سمت تکنولوژی پیشرفته هرچقدر هم باشد باز هم نمی شود در کنار آن از رسم و رسوم قدیمی ها به سادگی گذشت چرا که سادگی و صفای آن هنوز هم در جمع خانواده های ایرانی وجود دارد و گرما بخش محافل و دورهمی های خانوادگی است رسم و رسوماتی همچون محافل گرم خانوادگی دور کرسی های قدیم.

کرسی هایی که نماد صمیمیت و مهربانی در شبهای بلند زمستان هستند و پدربزرگ و مادربزرگ هایی که بالای  مجلس زیر کرسی در کنار فرزندان و نوه های خود داستان ها تعریف می کنند و خاطرات شیرین خود را بازگو می کنند.

کرسی وسیله گرما بخش و از ابزار بسیار قدیمی برای گرم کردن منازل است ست که در طول این سال ها بدون تغییر هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

  کرسی و فواید آن  از دیدگاه طب سنتی  محمدزاده یکی از پزشکان متخصص در زمینه طب سنتی به خبرنگار فارس در گناباد می گوید در طب سنتی توصیه های زیادی به گرم نگه داشتن بدن به ویژه کمر و پشت اشاره شده به ویژه در فصل سرما حائز اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی زوج جوان گنابادی با احیای سنت های قدیمی / صادرات لحاف کرسی به اروپا

کارآفرینی زوج جوان گنابادی با احیای سنت های قدیمی / صادرات لحاف کرسی به اروپا