مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-21اقتصادي

پویش یلدای مهربانی در استان مرکزی برگزار می شود


در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال، پویش یلدای مهربانی با هدف تأمین معیشت و نیازمندی های افراد تحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

- محمد زیدوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال، پویش یلدای مهربانی با هدف تأمین معیشت و نیازمندی های افراد تحت پوشش  بهزیستی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و خیرین استان مرکزی می توانند یاریگر نیازمندان در آغاز فصل سرما باشند وی افزود: در این پویش، افراد نیکوکار و خیرین می توانند کمک های خود را جهت رفع نیازهای مددجویان و افراد نیازمند، در اختیار بهزیستی قرار می دهند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی هدف از اجرای این پویش را جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان عنوان و بیان کرد: در استان مرکزی، ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره کل بهزیستی استان، کمک های مردمی را جمع آوری می کنند و به دست مددجویان نیازمند این اداره کل می رسانند.

زیدوند ضمن تقدیر از خیرین و حامیان بهزیستی که همواره یار و یاور بهزیستی در امر خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار و کودکان نیازمند هستند، تأکید کرد: یاری خیرین مرکزی به مراکز بهزیستی و مددجویان این نهاد در سال گذشته توانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش یلدای مهربانی در استان مرکزی برگزار می شود

پویش یلدای مهربانی در استان مرکزی برگزار می شود