مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-21ورزشي

راهی جز برتری مقابل پادویرا تهران نداریم


سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و اگر هدفمان صعود به مرحله بعدی مسابقات است راهی جز برنده شدن در این مرحله نداریم.

- مهسا پرانداخ در گفت و گو با ایسنا، افزود: صعود به مرحله دوم کاری دشوار و سخت بود زیرا همگروهی مان در مرحله نخست همگی سابقه عناوین مختلف بوده و از بازیکنان با تجربه ای بهره می بردند و همین موضوع کارمان را سخت کرده بود.

وی با بیان اینکه در طول هفته تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم، اظهار کرد: به جز یک بازیکن مصدوم که به وسیله کادر پزشکی تحت درمان و مداوا هستند مابقی بازیکنان در آمادگی کامل بدنی به سر می برند.

پرانداخ با اشاره به اینکه فیلم بازی تیم پادویرا تهران را بارها مشاهده و به نقاط قت و ضعفشان به خوبی آگاه هستیم، عنوان کرد: به خوبی بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده و در طول هفته آنالیز مناسبی از تیم حریف انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه تیم پادویرا تیمی جوان اما با انگیزه است، خاطرنشان کرد: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و اگر هدفمان صعود به مرحله بعدی مسابقات است راهی جز برنده شدن در این مرحله نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار بین تیم های بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان و پادویرا تهران پنجشنبه و جمعه هفته جاری به ترتیب ساعت 13 و 11 در سالن فجر بندرعباس برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جز برتری مقابل پادویرا تهران نداریم

راهی جز برتری مقابل پادویرا تهران نداریم