مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-21اقتصادي

افتتاح مجتمع گندله سازی بهاباد در شهریور 1402


مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و سرمایه گذار کارخانه گندله سازی بهاباد از راه اندازی و افتتاح مجتمع گندله سازی بهاباد در شهریورماه 1402 خبر داد.

- اسدالله فرشاد روز سه شنبه در جریان بازدید فرماندار بهاباد و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از مجتمع گندله سازی بهاباد، تصریح کرد: اکثر تجهیزات این کارخانه خریداری شده و طبق برنامه ریزی که صورت گرفت امیدواریم تا پایان شهریورماه 1402 این مجتمع عظیم گندله به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به این که با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال 650 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: کارخانه گندله سازی بهاباد 80 درصد پیشرفت کار داشته و به دست متخصصین داخلی ایجاد شده است.

سرمایه گذار مجتمع گندله سازی بهاباد با بیان این که تلاش شده با اتکا و اعتقاد به بومی سازی، تجهیزات این کارخانه را تهیه کنیم، گفت: در راستای استفاده حداکثری از توانمندی سازندگان داخل کشور، قرارداد ساخت تجهیزات مورد نیاز این مجتمع بسته شده است.

مدیر عامل فولاد غدیر ایرانیان بیان کرد: یک تفاهم نامه مشترکی با شرکت های دانش بنیان یزد و دانشگاه یزد منعقد شده تا نیروهایی که دررشته های مختلف معدنی و صنعتی هستند که بومی خود استان یزد هستند و می خواهند در کار صنعت به کار گرفته شوند، بتوانند در مجتمع گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجتمع گندله سازی بهاباد در شهریور 1402

افتتاح مجتمع گندله سازی بهاباد در شهریور 1402