مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-21سياسي

تحقق وعده رییس جمهور در کمتر از یک هفته


در سفر سرزده رییس جمهور طی روز جمعه 25 آذر به منطقه مرزی لانو در شهرستان سربیشه، تعدادی از خانواده ها درخواست کمک جهیزیه برای دختران خود داشتند که این وعده رییسی، - بعد از گذشت 5 روز عملی شد.

در دومین دور از سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی در روز 25 آذرماه، دهستان لانو در منطقه مرزی شهرستان سربیشه میزبان رییس قوه مجریه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی در این بازدید سرزده، از نزدیک با مردم منطقه مرزی لانو به صحبت و گفتگو پرداخت و پای درد دل و مطالبات برخی از اهالی نشست.

در این دیدار، تعدادی از خانواده های مرزنشین در کنار تمام خواسته ها، درخواست تامین جهیزیه برای دختران خود داشتند که امروز، چهارشنبه 30 آذر بعد از گذشت پنج روز، وعده رییس جمهور عملی شد.

محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه، امروز چهارشنبه 30 آذر در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه ها که با حضور جمعی از مسئولان ستادی استانداری و محلی در روستای لانو برگزار شد، به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: رییس جمهور پس از بازدید از روستاهای مرزی لانو قول تأمین 11 سری جهیزیه را دادند که این مهم پس از گذشت 5 روز از سفر به سربیشه عملی شد.

وی افزود: پس از سفر سرزده رییس جهور به شهرستان مرزی سربیشه و درخواست تعدادی از اهالی، 11 سری جهیزیه شامل یخچال، گاز خوراک پزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده رییس جمهور در کمتر از یک هفته

تحقق وعده رییس جمهور در کمتر از یک هفته