مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-21پزشكي

درمانگاه های میامی نیازمند تجهیز و رفع کمبودها است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه درمانگاه های میامی نیازمند تجهیز و رفع کمبودها است، گفت:مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کمبودها را احصا و برای رفع آن بکوشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخدمات بسیاری از سوی جامعه بهداشت و درمان استان سمنان و دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود ارائه شد اما محدودیت های شهرستان میامی باید در این حوزه رفع شود، ابراز کرد: این کمبودها می بایست به دست مدیران دانشگاه علوم پزشکی حل شود.

ریواده با بیان اینکه از مدیران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می خواهیم تا در جلسه کارگروه استان سمنان حضور داشته و مطالبات شهرستان در بخش بهداشت و درمان را پیگیری کنند، گفت: مجموعه هایی که با درمان مردم سر و کار دارند یعنی بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و … هم در قالب ساختار با بازدیدهای میدانی می بایست کمبودها را احصا کنند و هم در تجهیزات می بایست مسائل پیگیری شود تا بتوانیم از ظرفیت سفر دوم رییس جمهور به استان برای برطرف کردن کمبودها و ارتقای رویکرد حوزه اجتماعی و فرهنگی بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی و هم افزایی رمز موفقیت ما است، تاکید کرد: ظرفیت ها باید حول محور امام جمعه میامی تقویت شود تا بتوانیم برنامه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی را به بهترین نحو اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه های میامی نیازمند تجهیز و رفع کمبودها است

درمانگاه های میامی نیازمند تجهیز و رفع کمبودها است