مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-21سياسي

مانور زلزله در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تمرین سراسری پناه گیری زلزله در روز دوشنبه هفته آینده، پنجم دی ماه به مناسبت نوزدهمین سالگرد زلزله ویرانگر بم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ محمد علی کاوسی گفت: روز پنجم دی ماه 1401 آژیر زلزله در شعب هلال احمر، خانه های هلال، مدارس منتخب و تعدادی از ادارات و ساختمان های مسکونی بزرگ در سراسر استان به صدا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه هدف از این تمرین، بازآموزی روش صحیح پناه گیری به افرادی است که قبلاً آموزش های مواجهه با زلزله را از جمعیت هلال احمر دریافت کرده اند، افزود: هم استانی می توانند آموزش های لازم را از شعب هلال احمر و یا خانه های هلال دریافت کنند.

کاوسی در ادامه گفت: 500 مربی داوطلب جمعیت هلال احمر در این روز، آماده انتقال آموزش روش صحیح پناه گیری در هنگام زلزله هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین سایت آموزش های آنلاین هلال احمر به نام خادم در همه ساعت شبانه روز دسترسی افراد را به تمامی سرفصل های آموزش های همگانی با امکان صدور گواهینامه، فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: در هنگام وقوع زلزله ابتدا حفظ خونسردی و سپس پناه گیری، می تواند شانس نجات جان شما را بسیار افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله در خراسان جنوبی برگزار می شود

مانور زلزله در خراسان جنوبی برگزار می شود