مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-21اقتصادي

تاکسی و ون های درون شهری زنجان، مجوز جابه جایی مسافر برون شهری را ندارند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: تاکسی ها و ون های درون شهری، مجوز جابه جایی مسافر در محورهای برون شهری را ندارند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: تاکسی ها و ون های درون شهری، مجوز جابه جایی مسافر در محورهای برون شهری را ندارند.

جعفر قزوینیان ظهر امروز (30 آذرماه) در جلسه انجمن های صنفی و رانندگان اتوبوس های برون شهری در پاسخ به مشکلات رانندگان در اخذ تسهیلات برای خرید اتوبوس های نو و موارد مربوط به خرید اتوبوس های جدید، اظهار کرد: امیدواریم مجوزهای مربوط به واردات اتوبوس برای شکستن انحصار و رفع مسائل رانندگان صادر شود.

وی ورود نمایندگان مجلس به موضوع مذکور در تسهیل گری مشکلات صنف راننده را موثر دانست و بر لزوم تشکیل جلسه با مسئولان و اعضای انجمن های صنفی با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس و رییس کمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به گنجاندن اعتبار برای واردات راه سازی و راهداری در قانون بودجه سال 1401 ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل جلسه با رییس کمیسیون صنایع مجلس، مسئولان مربوطه فکری برای رفع مشکلات اتوبوس ها کرده و با واردات موافقت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات رانندگان در خصوص حمل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی و ون های درون شهری زنجان، مجوز جابه جایی مسافر برون شهری را ندارند

تاکسی و ون های درون شهری زنجان، مجوز جابه جایی مسافر برون شهری را ندارند