مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-21اقتصادي

ذوب آهن اصفهان بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزارت راه طلب دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان با توجه به تامین ریل کشور بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزرات راه طلب دارد.

- امیررضا نقش در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری برخی مشکلات شرکت ذوب آهن اصفهان در این ستاد اظهار داشت: این شرکت باتوجه به تأمین ریل کشور از وزارت راه طلبی دارد که این طلب بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

وی اشتغالزایی شرکت ذوب آهن برای بیش از 14 هزار نفر را مطلوب و دارای اهمیت ارزیابی کرد و ادامه داد: جهت وصول این طلب از محل اعتبارات تسهیلات سفر ریاست جمهوری در قالب ماده 56 مبلغ یکهزار و 500 میلیارد تومان را برای توسعه ریلی کشور و پشتیبانی از پروژه ها آینده این شرکت مصوب کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تأمین نقدینگی را یکی از چالش های صنعت فولادسازی کشور دانست و افزود: طبق مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این تسهیلات از طرف بانک صادرات در اختیار شرکت ذوب آهن اصفهان قرار خواهد گرفت تا با این تأمین نقدینگی بتواند ریل کشور را همانند سالهای گذشته تأمین کند و خط ریل این شرکت به ظرفیت واقعی خود دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزارت راه طلب دارد

ذوب آهن اصفهان بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزارت راه طلب دارد