مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-21بين الملل

شورای امنیت انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد


اعضای شورای امنیت با محکوم کردن انفجارهای تروریستی اخیر در عراق بار دیگر بر حمایت خود از ثبات و حاکمیت این کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان ملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: اعضای شورای امنیت انفجار اخیر در استان کرکوک عراق را که منجر به کشته شدن 9 تن از نیروهای پلیس این کشور شد، محکوم می کنند.

اعضای شورای امنیت همچنین حمایت خود را از استقلال، حاکمیت، وحدت، تمامیت ارضی، روند دموکراتیک و رفاه ملت عراق اعلام کردند.

اعضای شورای امنیت در ادامه با عرض تسلیت به خانواده های قربانیان این انفجار تروریستی و آرزوی بهبودی و سلامتی برای مجروحان، تاکید کردند: تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن یکی از جدی ترین تهدیدها برای صلح و امنیت بین المللی است.

شورای امنیت همچنین خواستار محاکمه عاملان، سازمان دهندگان، تامین کنندگان مالی و حامیان این اقدامات شنیع تروریستی شد و تاکید کرد: هرگونه اقدام تروریستی، صرف نظر از انگیزه عاملان و در هر زمان و مکانی، جنایتکارانه و غیرقابل توجیه است.

گروه تروریستی داعش هنوز در برخی استان های شمالی و شرقی عراق فعالیت هایی دارد و دولت مرکزی عراق تلاش می کند با عملیات های امنیتی و نظامی در شمال، غرب و شرق این کشور حملات داعش را خنثی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

شورای امنیت انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد