مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:112022-12-21ورزشي

ذوالمجیدیان: صدرنشینی در لیگ و کسب سهمیه آسیا از اهداف اصلی تیم تراکتور است


برد تیم را به هواداران پرشور تراکتور تبریک گفته و انشاالله با تداوم این بردها روز به روز به صدر جدول نزدیک تر خواهیم شد.

- اکبر ذوالمجیدیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتور دیروز در یک بازی برتر موفق به شکست دادن تیم پیکان شده و مستحق کسب 3 امتیاز بازی بود و خوشحالم که با این برد به صف مدعیان پیوستیم.

وی گفت: پا به قدم خمز خوش یمن بوده و این پیروزی را به هواداران تیم تراکتور تبریک می گویم.

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: ما به نام حریفان خود کاری نداشته و هر بازی برای برد و کسب پیروزی به میدان می رویم و در برابر مس کرمان هم به دنبال برد و کسب تمام امتیازات خانگی هستیم.

وی تصریح کرد: هدف تیم ما صدرنشینی در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده و این با تداوم بردهای تیم محقق می شود و همه برای موفقیت تیم تراکتور در بازی های آتی هم قسم هستیم.

مدیر تیم تراکتور در مورد تفاوت بردیف و خمز گفت: هر دو از مربیان روز اروپا بوده، هر چند شاید در نحوه کار و برنامه های تاکتیکی تفاوت هایی داشته و یا از لحاظ اخلاقی عین هم نباشند که آن هم طبیعی است.

ذوالمجیدیان در مورد مصدومیت آلوز هم گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است و هر فوتبالیستی در مقاطع دوران بازیکنی اش بارها با مصدومیت مواجه می شود و در مورد آلوز قرار است فردا از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالمجیدیان: صدرنشینی در لیگ و کسب سهمیه آسیا از اهداف اصلی تیم تراکتور است

ذوالمجیدیان: صدرنشینی در لیگ و کسب سهمیه آسیا از اهداف اصلی تیم تراکتور است