مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-21سياسي

به جای تعطیلی مدارس شیوه هایی در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود


رییس جمهور با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، این مناسبت دیرین را جلوه ای از همگرایی ملی و توجه به خانواده توصیف و تصریح کرد: شب یلدا بهانه ای برای یادآوری اهمیت خانواده و نمایشی از جلوه های نشاط اجتماعی است و امیدوارم امسال همه مردم ایران شب یلدای پرخاطره .

- رییس جمهور با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، این مناسبت دیرین را جلوه ای از همگرایی ملی و توجه به خانواده توصیف و تصریح کرد: شب یلدا بهانه ای برای یادآوری اهمیت خانواده و نمایشی از جلوه های نشاط اجتماعی است و امیدوارم امسال همه مردم ایران شب یلدای پرخاطره و به یادماندنی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، این مناسبت دیرین را جلوه ای از همگرایی ملی و توجه به خانواده توصیف و تصریح کرد: شب یلدا بهانه ای برای یادآوری اهمیت خانواده و نمایشی از جلوه های نشاط اجتماعی است و امیدوارم امسال همه مردم ایران شب یلدای پرخاطره و به یادماندنی داشته باشند.

رییسی با اشاره به اینکه شب یلدا در میراث کهن ایرانی بر محور توجه به خانواده و به ویژه بزرگان مثل مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و درآمیختگی و انس جمعی با قرآن و اشعار حافظ شکل یافته است، اظهار داشت: در روزگاری که مفهوم خانواده بیش از هر زمان دیگری در حال تهدید شدن و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای تعطیلی مدارس شیوه هایی در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود

به جای تعطیلی مدارس شیوه هایی در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود