مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-21سياسي

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از چند پروژه بزرگ عمران و توسعه شهری در تبریز


استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، از چند پروژه بزرگ عمران و توسعه شهری بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، از چند پروژه بزرگ عمران و توسعه شهری بازدید کرد.

عابدین خرّم، چهارشنبه، 30 آذرماه، در محل اجرای چند پروژه بزرگ عمرانی شهر تبریز حاضر شد و در یک بازدید 5 ساعته آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه ها را بررسی کرد.

در این بازدید، آخرین وضعیت اجرای تونل انرژی تبریز در منطقه ایده لو، روگذرهای میدان شهید فهمیده، فاز نخست اتوبان ولایت، ساختمان جدید شهرداری منطقه 5، تقاطع غیرهمسطح رسالت - دیزل آباد، تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان و 65 متری خاوران، پروژه تجاری خدماتی راه و شهرسازی واقع در پشت مسجد کبود، مسیرگشایی خیابان 45 متری انقلاب و چند پروژه دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدیدها، گفت: امروز از چند پروژه نیمه تمام شهر تبریز که سال های سال از شروع آنها می گذرد بازدید کردیم و این پروژه ها طبق سیاست دولت سیزدهم باید در یک بازه زمانی مشخص تکمیل و تحویل مردم این شهر شود.

خرّم افزود: این پروژه ها در سال جاری با اقدام جهادی شهرداری تبریز فعال شده و ازجمله سه پل رسالت، شهید فهمیده و ولایت، جمعا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از چند پروژه بزرگ عمران و توسعه شهری در تبریز

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از چند پروژه بزرگ عمران و توسعه شهری در تبریز