مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-21سياسي

بررسی ابعاد طرح سرمایه گذاری اسلکه بندرترکمن در بازرسی گلستان


با درخواست ساحل نشینان و پیگیری نماینده مردم غرب گلستان در مجلس، ابعاد قرارداد سرمایه گذاری مربوط به اسلکه بندرترکمن توسط بازرسی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر آسیابی بعدازظهر پنجشنبه در دومین کارگروه مسئولان قضایی و نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ابعاد مختلف طرح سرمایه گذاری اسکله بندرترکمن با درخواست مردم و پیگیری نماینده این شهرستان، برای بررسی بیشتر به بازرسی استان ارجاع می شود.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: در صورت غیرقانونی بودن قرارداد از طریق مبادی ذیربط نسبت به ابطال قرارداد، اقدام خواهد شد.

وی گفت: چنانچه مفاد آن قانونی باشد اجرای سریع تر طرح را که از 15 سال پیش راکد مانده و اجرای آن می تواند تحولی در اشتغال و گردشگری منطقه ایجاد کند، پیگیری خواهیم کرد.

آسیابی با بیان اینکه مهم ترین محورهای جلسه امروز، مباحث حقوق عامه در حوزه سلامت است، افزود: با ورود دادستانی مرکز استان دستگاه توموتراپی بیمارستان پنج آذر گرگان که مدت ها است بلاتکلیف رها شده، تعیین تکلیف و با راه اندازی آن در آینده نزدیک، خدمات درمانی به مبتلایان سرطان ارائه می شود.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: ساماندهی صیادان غیرمجاز، لایروبی کانال های دسترسی صیادان به دریا، تلاش برای رفع موانع تولید یک شرکت داروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد طرح سرمایه گذاری اسلکه بندرترکمن در بازرسی گلستان

بررسی ابعاد طرح سرمایه گذاری اسلکه بندرترکمن در بازرسی گلستان