مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-21سياسي

جریان سازی فریضه زکات در کشور تقویت شود


مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور گفت: جریان سازی فریضه زکات به عنوان واجب الهی باید در جامعه تقویت شود.

- محمدطاها مهری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در حاشیه جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در اردبیل اظهار کرد: زکات به عنوان شاخصه اصلی در نظام اسلامی و فریضه واجب باید به صورت واقعی تبیین شود تا ما بتوانیم نشانه هایی از فضل و رحمت الهی را در جامعه اسلامی شاهد باشیم.

وی ضرورت توسعه و فرهنگ سازی فریضه زکات را در جامعه یادآور شد و تصریح کرد: در قالب جشنواره های استانی علمی، ترویجی و تکریمی زکات سعی بر این است تا این فریضه الهی در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته و نهضت احیا و ترویج آن را به عینه شاهد باشیم.

مدیر امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان امسال تلاش می کنیم در همه استان ها این جشنواره برگزار شود که تاکنون در 15 استان کشور این جشنواره با تقویت مبانی ترویجی و تکریمی برگزار شده است.

مهری افزود: استان اردبیل پانزدهمین استان برگزارکننده این جشنواره است که قطعاً در این استان با توجه به ریشه های مذهبی و معنوی مردم تلاش می کنند زکات خود را پرداخت کرده و در این فریضه مشارکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بی توجهی به این فریضه می تواند آسیب های جدی به همراه داشته باشد چرا که در قرآن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی فریضه زکات در کشور تقویت شود

جریان سازی فریضه زکات در کشور تقویت شود