مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-21اقتصادي

سفیران بم پیام رسان نوسازی کشور می شوند


محمد آیینی از برگزاری پویش نوسازی بافت های فرسوده در 100 شهری که 67 درصد مساحت بافت فرسوده را دارند به مناسبت پنجم دیماه مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در حاشیه نشست خبری تبیین برنامه ها و سیاست های آن شرکت برای نوسازی بافت های فرسوده در خصوص برنامه های آن شرکت برای روز پنجم دی که مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی است گفت: تسریع در نوسازی با تأکیدات رهبر انقلاب جزو سیاست های وزارت راه و شهرسازی و مجموعه شرکت بازآفرینی شهری ایران است.

با همین هدف، شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف شتاب دادن به روند نوسازی بافت های فرسوده در اقدامی جهادی سلسله نشست هایی را در 100 شهر با همراهی نمایندگانی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، ادارات کل راه و شهرسازی و سفیران بم تدارک دیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بم برای نوسازی ایران استفاده خواهد شد، افزود: در مقطعی ایران برای بم به پا خواست و هم اکنون در این مقطع بم می تواند به پاخیزد و بمی ها سفیران نوسازی کشور شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران بم پیام رسان نوسازی کشور می شوند

سفیران بم پیام رسان نوسازی کشور می شوند