مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-21سياسي

تحقق تبلیغ عملی در جهاد تبیین با بیان خدمات دولت به مردم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر تحول در نوع تبلیغ علما و روحانیون تاکید کرد و گفت: تبلیغ عملی در جهاد تبیین با بیان خدمات انقلاب اسلامی به مردم محقق می شود.

- به گزارش، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست بررسی راهکارهای تحقق جهاد تبیین در جمع روحانیون شیعه و سنی و فعالان فرهنگی نمین در محل فرمانداری این شهرستان، در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حب حضرت زهرا (س) نقطه وحدت شیعه و سنی و نقطه قوت تمدنی عالم اسلام است.

وی تمدن توحیدی را ثمره تمسک به سیره اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: ایمان باوری، ولایت مداری و اخلاص در تمدن توحیدی بی نظیر است و علما و روحانیون در تاسی به سیره ائمه معصومین (ع)، با اخلاص در تمام مناطق حضور یافته و با عمق نیاز و مطالبه مردم آشنا بوده و مشاوران خوبی برای مسئولان در رفع مشکلات مردم بشمار می روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل روحانیون را واسطه حاکمیت و مردم عنوان کرد و گفت: روحانیون خدمت گذاران امین جامعه هستند و دولت کنونی بر نقش و تأثیرگذاری این فعالان فرهنگی و تبلیغی و ضرورت تقویت فعالیت تبیین گرانه آنان تاکید ویژه دارد.

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت تحقق جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرامین خود همواره بر تبیین فعالیت های انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تبلیغ عملی در جهاد تبیین با بیان خدمات دولت به مردم

تحقق تبلیغ عملی در جهاد تبیین با بیان خدمات دولت به مردم