مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-21اجتماعي

رییسی: به جای تعطیلی مدارس شیوه های دیگری در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود


تعطیلی مدارس به خصوص با توجه به دوره طولانی تعطیلی ناشی از شیوع کرونا خسارات قابل توجهی به روند آموزشی وارد می کند و ضروری است شیوه هایی در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود که در عین حال باعث آسیب به روند آموزش مدارس نشود.

- تعطیلی مدارس به خصوص با توجه به دوره طولانی تعطیلی ناشی از شیوع کرونا خسارات قابل توجهی به روند آموزشی وارد می کند و ضروری است شیوه هایی در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود که در عین حال باعث آسیب به روند آموزش مدارس نشود.

رییس جمهور با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، این مناسبت دیرین را جلوه ای از همگرایی ملی و توجه به خانواده توصیف و تصریح کرد: شب یلدا بهانه ای برای یادآوری اهمیت خانواده و نمایشی از جلوه های نشاط اجتماعی است و امیدوارم امسال همه مردم ایران شب یلدای پرخاطره و به یادماندنی داشته باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، این مناسبت دیرین را جلوه ای از همگرایی ملی و توجه به خانواده توصیف و تصریح کرد: شب یلدا بهانه ای برای یادآوری اهمیت خانواده و نمایشی از جلوه های نشاط اجتماعی است و امیدوارم امسال همه مردم ایران شب یلدای پرخاطره و به یادماندنی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: به جای تعطیلی مدارس شیوه های دیگری در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود

رییسی: به جای تعطیلی مدارس شیوه های دیگری در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود