مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-21پزشكي

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های درمانی تامین اجتماعی در همدان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار و کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی کبودراهنگ طی فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن عروتی موفق ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های درمانی تامین اجتماعی استان همدان با حضور مقامات کشوری و استانی خبر داد و اظهار کرد: آیین افتتاح درمانگاه  تامین اجتماعی بهار و کلنگ زنی درمانگاه این مجموعه در کبودراهنگ با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استانی طی فردا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به مردم استان خدمات ارائه می دهد گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی استان  دارای دو بیمارستان با 293 تخت فعال در شهرستان همدان و ملایر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه 6 درمانگاه عمومی تخصصی تامین اجتماعی در سطح استان فعال است افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با یک هزار و 71 پرسنل به بیمه شدگان و مردم خدمات ارائه می کند.

وی در خصوص درمانگاه بهار گفت: با خرید زمینی به مساحت 1600 متر مربع در خصوص احداث درمانگاهی با زیربنای تقریبی 2500 متر اقدام شد که با یاری خداوند در ستاد مدیریت درمان و همکاری  مسئولین سازمان تامین اجتماعی کشور امروز به به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های درمانی تامین اجتماعی در همدان

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های درمانی تامین اجتماعی در همدان