مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-21سياسي

آصفری: اغتشاشگران با اقدامات خود، روی دیکتاتورهای قرون وسطی را سفید کرده اند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تبیین وجه های دیکتاتوری اغتشاشگران اخیر کشورمان، گفت: اغتشاشگران ادعای مبارزه با دیکتاتوری می کنند اما خود این ها روی دیکتاتورهای قرون وسطی را با اقدامات خود سفید کرده اند.

- محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تناقض شعار و رفتار اغتشاشگران گفت: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری میانگین هر سال، یک انتخابات می توان گفت مهد دموکراسی و انتخاب مسئولان توسط خود مردم در حوزه های مختلف از انتخابات شوراهای شهر و مجلس خبرگان و ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است که خود مردم پای صندوق ها حضور پیدا می کنند و کارگزاران حوزه های مختلف را انتخاب می کنند.

وی افزود: حضور زنان، ادیان و مذاهب و فرقه های مختلف در مجلس و پارلمان ما، نشانه آزادی و استفاده از اندیشه های عمومی احزاب و جریانات متفاوت در کشور است.

حتی زندانیان ما در زندان، اجازه رأی دادن دارند، در حالی که نمونه این رفتارها را در کم تر کشوری سراغ دارید.

آصفری با اشاره به کشور سعودی به عنوان یکی از همین مدعیان، تصریح کرد: مثلاً در عربستان سعودی که تا به حال حتی یک انتخابات برگزار نشده و زنان این کشور نیز از ابتدایی ترین حقوق شهروندی محروم هستند، همین ها مدعی دموکراسی در ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: اغتشاشگران با اقدامات خود، روی دیکتاتورهای قرون وسطی را سفید کرده اند

آصفری: اغتشاشگران با اقدامات خود، روی دیکتاتورهای قرون وسطی را سفید کرده اند