مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-21اقتصادي

مسابقات ملی مهارت کارگران ایران برگزار می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه های اقتصادی در بهمن ماه 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت را از مزایای برگزاری این مسابقات برشمرد.

وی شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی را از دیگر مزایای برگزاری مسابقات خواند و بیان کرد: برگزاری مسابقات مهارت میان شاغلین کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی در زمینه های مختلف تخصصی و حرفه ای، فرصتی را برای معرفی بنگاه های اقتصادی متعهد به مهارت آموزان فراهم می کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین المللی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان تصریح کرد: این مسابقات بر اساس استانداردهای بین المللی، از این پس به صورت سالانه برگزار در سه گروه ماشین کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند از 15 آذرماه تا 10 دی ماه به وب سایت www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی مهارت کارگران ایران برگزار می شود

مسابقات ملی مهارت کارگران ایران برگزار می شود