مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-21سياسي

آغاز سوگواره روضه الزهرا(س) و پویش ملی «نذر مادر»


در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، سوگواره روضه الزهرا(س) و پویش ملی نذر مادر آغاز شد.

- ایسنا/خراسان رضوی در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، سوگواره روضه الزهرا(س) و پویش ملی نذر مادر آغاز شد.

در قالب این سوگواره و پویش ملی که صبح امروز، 30 آذر، با حضور حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، آغاز به کار کرد، 8000 روضه خانگی در سراسر کشور از حمایت ها و بسته های متبرک مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی بهره مند خواهند شد و علاوه بر برپایی سوگواره ایام فاطمیه و حضور در اجتماع عظیم فاطمیون، مشارکت های اجتماعی خود را نیز افزایش خواهند داد.

نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در مراسم آغازین این سوگواره و پویش گفت: فرصت یادبود ایام متعلق به حضرت زهرا(س) توفیقی است برای اینکه هویت زن مسلمان را بازخوانی کنیم و سبک زندگی خود را بر اساس مولفه های این بانوی بزرگوار تنظیم کنیم.

فاطمه دژبرد تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پس از انقلاب اسلامی ایران زنان ثابت کردند با تاسی به حضرت فاطمه زهرا(س) سنگر انقلاب را حفظ کردند و ضمن حفظ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سوگواره روضه الزهرا(س) و پویش ملی «نذر مادر»

آغاز سوگواره روضه الزهرا(س) و پویش ملی «نذر مادر»