مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-21اجتماعي

هوای همدان ناسالم است


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: شاخص کیفیت هوای شهر همدان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید عادل عربی گفت: بر اساس داده های ایستگاه پایش کیفیت هوای شهر همدان، در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 نیمروز 30 آذر امسال هوای همدان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

او توصیه کرد: در این شرایط شهروندان به ویژه گروه های در معرض آسیب از جمله بیماران تنفسی و قلبی عروقی، زنان باردار، کودکان، بیماران مزمن و صعب العلاج و سالمندان از فعالیت بدنی و تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه آلودگی هوا ناشی از اینورژن یا وارونگی هوا است گفت: با ورود به فصل سرد سال و وارونگی دما (بالا رفتن هوای گرم و پایین آمدن هوای سرد)، به علت حبس شدن هوا، تا ارتفاع خاصی از زمین آلودگی ایجاد شده و کیفیت هوا کاهش می یابد.

عربی گفت: میزان آلودگی هوا در پاییز امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که علت این کاهش، آغاز دیر هنگام برودت هوا در پاییز امسال است.

او گفت: همدان دارای پنج ایستگاه پایش کیفی هوا بود که یک ایستگاه جدید اواخر سال گذشته در تویسرکان و یک ایستگاه امسال در رزن راه اندازی شد که ایستگاه های جدید از شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای همدان ناسالم است

هوای همدان ناسالم است