مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-21سياسي

برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره بین الملی قرآنی ویژه طلاب


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، فرزندان طلاب و همسران طلاب خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمید حسنی، از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، فرزندان طلاب و همسران طلاب برادر با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه زنجان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی همراه با ایجاد نشاط اجتماعی و تحقق تربیت قرآنی در بین خانواده های طلاب به صورت استانی خبر داد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: در این جشنواره همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان شان در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی، متناسب با گروه های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

حسنی افزود: در گروهای شرکت کننده فرزندان طلاب خواهر و برادر در گروه ابتدایی در رشته ترتیل و حفظ، در گروه متوسطه اول رشته های ترتیل و قرائت تقلیدی و در گروه فرزندان بالای 15 سال رشته ترتیل و حفظ جزء یک با هم به رقابت پرداختند.

حسنی ادامه داد: در گروه همسران طلاب بردار، در رشته های ترتیل، حفظ 5 جزء پیوسته و حفظ کل و در بخش طلاب خواهر در رشته های حفظ یک جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل و رشته ترتیل جزء 28 و 29 به رقابت پرداختند و در مجموع در این بخش مسابقات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره بین الملی قرآنی ویژه طلاب

برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره بین الملی قرآنی ویژه طلاب