مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-21سياسي

امر به معروف باید مردمی شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین مردمی کردن امر به معروف را امری ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی احمدی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: همه دستگاه ها باید مانند سپاه بر احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند.

وی افزود: در دوره جدید، تمرکز ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر عرصه های وسیع و مختلفی از امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین عنوان کرد: خواسته ستاد از مردم، حضور همه جانبه در میدان امر به معروف و نهی ازمنکر و احساس مسئولیت در این حوزه بسیار مهم و الهی است.

وی تاکید کرد: چرا که برای اقامه ی این واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی استان قزوین نیز در این زمینه توانسته موفق عمل کند.

مهدی نجاتی معاون اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیئدار گفت: همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه پاسدران به عنوان دو نهاد مرتبط با بدنه اجتماعی مردم و اثر گذار در سطوح حاکمیتی می تواند به مردمی سازی و ترویج و اقامه امر به معروف و نهی از منکر بی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف باید مردمی شود

امر به معروف باید مردمی شود