مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:372022-12-21سياسي

ابلاغ 11 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های شهرستان زنجان


بیش از 11 هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان از محل اعتبارات نخستین سفر استانی رییس جمهور به استان در آبان ماه سال 1400 ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل اطز روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی نخستین سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی به استان زنجان که در آبان ماه سال 1400 به منصه ظهور رسید، اظهار داشت: بیش از 11 هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

فرماندار زنجان همچنین افزود: تا پایان مهر ماه سالجاری، از کل اعتبارات ابلاغی برای شهرستان زنجان که طی اولین سفر رییس جمهور به استان زنجان درنظر گرفته شده است، بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به 48 پروژه اختصاص یافته که از این میزان نیز حدود 3130 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: اعتبارات اختصاص یافته طی سفرهای استانی مقامات کشوری، فرصت بسیار مغتنمی در راستای توسعه و آبادانی بشمار می رود که هنر مدیریتی ایجاب می کند تا مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با جدیت کاملی پیگیر استیفای برش شهرستان زنجان از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 11 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های شهرستان زنجان

ابلاغ 11 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های شهرستان زنجان