مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-21سياسي

«ایران کجاست؟ ایرانی کیست؟» سوال برانگیز است/ایران را بفهمیم


محمد حسین پاپلی یزدی استاد دانشگاه و محقق در جلسه نقد و بررسی کتاب «ایران کجاست؟ ایرانی کیست؟» گفت: این کتاب سوال برانگیز است و نشان می دهد ما باید ایران را بفهمیم.

- محمد حسین پاپلی یزدی استاد دانشگاه و محقق در جلسه نقد و بررسی کتاب ایران کجاست؟ ایرانی کیست؟ گفت: این کتاب سوال برانگیز است و نشان می دهد ما باید ایران را بفهمیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه نقد و بررسی کتاب ایران کجاست؟ ایرانی کیست؟ صبح امروز چهارشنبه 30 آذر با حضور سید محمد بهشتی استاد دانشگاه شهید بهشتی مؤلف کتاب و محمد حسین پاپلی یزدی استاد دانشگاه و محقق به عنوان منتقد در مؤسسه روزنامه اطلاعات برگزار شد.

بهشتی در ابتدای این جلسه گفت: در ابتدا با یک سوال شروع می کنم اینکه ایران بودن ایران کجاست؟ افراد مشغول به کار در کشور برای این آب و خاک کار شایسته ای انجام ندادند و این واقعاً برای ما سوال بود که باید چه کنیم کشورمان آباد شود؟ عموماً اگر این سوال را کنید می گویند به صنعت توریسم روی بیاوریم اما این سطحی ترین رویکرد به این موضوع است و مسئله ای تحت عنوان میراث فرهنگی می تواند با توسعه نسبت جدی تری داشته باشد.

وی افزود: باید بدانیم این سرزمین کجاست و چه کارهایی باید برای آن انجام شود چراکه اگر می دانستیم این سرزمین کجاست آب های شیرین را در معرض آفتاب قرار نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران کجاست؟ ایرانی کیست؟» سوال برانگیز است/ایران را بفهمیم

«ایران کجاست؟ ایرانی کیست؟» سوال برانگیز است/ایران را بفهمیم