مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-21ورزشي

جایگاه واقعی ورزش نابینایان البرز بالاتر از وضعیت فعلی است


رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، جایگاه واقعی البرز در این رشته را بالاتر از وضعیت فعلی ارزیابی کرد.

- ایسنا/البرز رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، جایگاه واقعی البرز در این رشته را بالاتر از وضعیت فعلی ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مظلومی با حضور در مجمع هیئت استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به آینده این رشته در البرز اظهار کرد: ورزشکاران استان البرز از پتانسیل و استعداد خوبی در تمامی رشته ها برخوردارند و این مهم نوید بخش روزهای درخشان تری برای ورزش نابینایان و کم بینایان استان خواهد بود.

وی با اشاره به سنگینی مسئولیت در این هیئت ، افزود: لازم است که رییس منتخب هیئت بسیار جدی تر از گذشته امور و اهداف این رشته را دنبال کرده و با برنامه ریزی صحیح در جهت رشد آن تلاش کند.

مظلومی تأکید کرد: قطعا فدراسیون در کنار اداره کل از هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان البرز حمایت تمام و کمال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه واقعی ورزش نابینایان البرز بالاتر از وضعیت فعلی است و با توجه به ظرفیت موجود، رسیدن به قله های موفقیت برای هیئت دور از دسترس نیست.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: از اعضای مجمع نیز انتظار داریم تا با دلسوزی و دغدغه مندی، رییس منتخب را در جهت پیشبرد اهداف یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه واقعی ورزش نابینایان البرز بالاتر از وضعیت فعلی است

جایگاه واقعی ورزش نابینایان البرز بالاتر از وضعیت فعلی است