مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-21اقتصادي

دولت مردمی چوب ندانم کاری دولت های گذشته را می خورد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور شبانه روز برای حل مشکلات مردم تلاش می کند اما دولت مردمی سیزدهم چوب اشتباهات و ندانم کاری دولت های گذشته را می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر چهارشنبه در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: مردم به معنای واقعی در تنگنای معیشتی و اقتصادی به سر می برند و گذران زندگی برای آنها سخت شده است.

وی تصریح کرد: در بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق که بنده نیز حاضر خواهیم بود، تلاشمان بر این است تا دغدغه ها و مشکلات مردم را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهیم تا بیش از این کمر مردم در مقابل هجمه های اقتصادی نشکند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیران اقتصادی به ویژه رییس کل بانک مرکزی در بی توجهی به افزایش سرسام آور قیمت سکه، دلار، خودرو و سایر نیازمندی ها و مایحتاج ضروری مردم افزود: باید متولیان حوزه اقتصادی در دولت و سازمان های مختلف پاسخگو باشند که چرا این شرایط سخت برای مردم به وجود آمده است.

حجت الاسلام موسوی گفت: هر چند تشدید تحریم ها بر اوضاع نابسامان اقتصادی کشور تأثیر گذاشته اما برخی سو مدیریت های داخلی نیز بر دامنه این مشکلات افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی چوب ندانم کاری دولت های گذشته را می خورد

دولت مردمی چوب ندانم کاری دولت های گذشته را می خورد