مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-21سياسي

تولید حدود 4000 محتوای سیاسی توسط فراجا


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به آگاه سازی سیاسی و افزایش بصیرت معنوی نیروی انتظامی گفت: سه هزار و 900 محتوای سیاسی به روز همراه با تحلیل در این مدت تولید و از طریق فضای مجازی در اختیار کارکنان مجموعه فراجا استان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فراجا با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی چند نقش عمده و حساس بر عهده دارد، اظهار کرد: ارتقای معنویت دینی، بصیرتی و قرآنی پرسنل نیروی انتظامی نخستین و مهم ترین نقش این مجموعه است.

وی با بیان اینکه انس با قرآن بر عهده این مجموعه است، افزود: در ماه رمضان امسال بیش از 440 محفل انس با قرآن برگزار کردیم و در سایر ماه ها نیز این محافل به فواصل به منظور انس گرفتن پرسنل با قرآن برگزار شد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به 301 حافظ قرآن شاغل در نیروی انتظامی گیلان گفت: در 9 ماهه امسال، بیش از چهار هزار و 500 اقامه نماز جماعت و حدود 40 مراسم تجلیل از خانواده شهدا توسط معاونت تبلیغات عقیدتی سیاسی استان برگزار شده است.

اسدی ارجمندی با اشاره به برگزاری 30 دوره تربیت عالی استانی برای پایور و پیمانکاران فراجا گیلان بیان کرد: برگزاری 217 جلسه اخلاقی و ارائه مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید حدود 4000 محتوای سیاسی توسط فراجا

تولید حدود 4000 محتوای سیاسی توسط فراجا