مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:412022-12-21سياسي

طرح محله اسلامی در سرعین اجرایی می شود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای اولین بار طرح محله اسلامی با همکاری و مشارکت بسیج در شهرستان گردشگری سرعین اجرا می شود.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای اولین بار طرح محله اسلامی با همکاری و مشارکت بسیج در شهرستان گردشگری سرعین اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان سرعین اظهار کرد: در قالب طرح محله اسلامی با محوریت پایگاه های بسیج و مساجد سعی بر این است تا بستر و زمینه تربیت شایسته نوجوانان و جوانان در محلات مختلف مورد توجه و رصد دقیق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در نشستی که با فرماندهان و اعضای پایگاه های بسیج و شجره طیبه داشتیم، سعی بر این است تا ابعاد تربیتی و فرهنگی در محلات مختلف مورد دقت قرار گیرد تا زمینه و بستر مستحکمی را در ارزش گذاری این حوزه به عینه شاهد باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این طرح در گام نخست در هفت محله شهرستان سرعین اجرایی می شود تا به تدریج در سایر مناطق استان اردبیل نیز با محوریت هیئت امنای مساجد، پایگاه های بسیج و روحانیون مساجد، گستردگی اجرای این طرح را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح محله اسلامی در سرعین اجرایی می شود

طرح محله اسلامی در سرعین اجرایی می شود