مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-21اجتماعي

دبستان 6 کلاسه خیرساز روستای قلعه کمیز رودان افتتاح شد + عکس


با حضور مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان ، جمعی از مدیران شهرستان رودان و خانواده خیر مدرسه ساز لونی، دبستان 6 کلاسه پرستار جانباز پروین اکبری در روستای قلعه کُمیز رودان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان ، ظهر امروز با حضور خانواده لونی خیرین مدرسه ساز ، مدیر کل توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستانی، دبستان 6 کلاسه پرستار جانباز پروین اکبری با اعتبار 30 میلیار ریال افتتاح شد.

هاشمی مدیر کل نوسازی، توسعه، و تجهیز مدارس استان هرمزگان در حاشیه افتتاح این بنای آموزشی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز که در سراسر استان پا به پای اداره کل نوسازی مدارس برای آبادانی و زدودن محرومیت از چهره مدارس بویژه در روستاها از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کنند، اظهار داشت: این بنای آموزشی توسط خانواده لونی به یاد مرحومه پروین اکبری و مرحوم محمدرضا لونی با 378 متر مربع زیربنای آموزشی شامل 6 کلاس درس و سه اتاق جهت استفاده به عنوان دفتر، انبار و آبدار خانه با نظارت بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی طی مدت 18 ماه ساخته شد و تجهیز بنا را اداره کل نوسازی مدارس بر عهده داشته است.

شهرستان رودان دارای 203 بنای آموزشی با جمعیت بیش از 24 هزار نفر دانش آموز است که 15 هزار نفر در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند و با افتتاح این بنای آموزشی بیش از 300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبستان 6 کلاسه خیرساز روستای قلعه کمیز رودان افتتاح شد + عکس

دبستان 6 کلاسه خیرساز روستای قلعه کمیز رودان افتتاح شد + عکس