مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-21سياسي

اجرای طرح مسجد، مدرسه، منزل در 7 مسجد شهرستان بیرجند


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از اجرای طرح «مسجد، مدرسه، منزل» در هفت مسجد شهرستان بیرجند و با همکاری کانون های فرهنگی هنری این مساجد خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از اجرای طرح مسجد، مدرسه، منزل در هفت مسجد شهرستان بیرجند و با همکاری کانون های فرهنگی هنری این مساجد خبر داد.

حجت الاسلام علی محقی، امروز چهارشنبه 30 آذر به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: طرح مسجد، مدرسه، منزل در هفت مسجد بیرجند با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، حوزه علمیه،مرکز رسیدگی به امور مساجد، بسیج محلات و سازمان تبلیغات اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه سه عنصر رشد و تکامل انسان مدرسه، مسجد و خانواده هستند، افزود: این عناصر در رشد استعدادها و تربیت نوجوان و جوان امروزی بسیار مؤثر بوده و نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه همگرایی نهادهای تربیتی به شکل مناسب و شایسته می تواند در اثربخشی فعالیت ها بر مخاطبان مؤثر باشد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مسجد با محوریت امام جماعت و همراهی و همکاری مراکز آموزش و تربیتی محله به ویژه مدارس همجوار و پیرامون مساجد می توانند با شبکه سازی و جریان ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مسجد، مدرسه، منزل در 7 مسجد شهرستان بیرجند

اجرای طرح مسجد، مدرسه، منزل در 7 مسجد شهرستان بیرجند