مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-21ورزشي

روح پهلوانی و اخلاق حسنه ویژگی ورزشکاران اردبیل است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: روح پهلوانی و توجه به اخلاق حسنه ویژگی شایسته ورزشکاران استان اردبیل در میادین جهانی و کسب سکوهای قهرمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در دیدار با قهرمان ووشوی جهان عرفان محرمی در اردبیل اظهار کرد: ورزشکاران ما با صبر و تحمل و کسب بالاترین خصیصه اخلاقی همراه با تقوا و معنویت در عرصه های ورزشی حاضر شده و سعی می کنند تا نماینده ای شایسته برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی تصریح کرد: هر چند برخی مشکلات و دغدغه هایی را در مسیر قهرمانی ها شاهد هستیم اما ضرورت دارد جوانان و نوجوانان ما روح بلند خود را به برجستگی های خصلت های پهلوانی و اخلاق مداری آراسته کرده و زینت جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی و جهانی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دشمنان نابخرد جمهوری اسلامی ایران احساس می کنند که فضای ناامیدی در جامعه ایران به ویژه قشر نوجوان و جوان حاکم است در حالی که طراوت و نشاط از رخساره این ورزشکاران نمود پیدا کرده و به همه ما نشاط و سرزندگی را به ارمغان می آورد.

قاسمیان قهرمانی عرفان محرمی را در مسابقات ووشوی اندونزی و کسب مدال طلا افتخاری دیگر برای خطه سبلان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران ایرانی به ویژه قهرمانان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح پهلوانی و اخلاق حسنه ویژگی ورزشکاران اردبیل است

روح پهلوانی و اخلاق حسنه ویژگی ورزشکاران اردبیل است