مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-21سياسي

سد عنبران سال آینده آبگیری می شود/تعلل در تکمیل پروژه ورودی نمین


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سد عنبران با ظرفیت یک میلیون متر مکعب خرداد سال آینده آبگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد عصر چهارشنبه در سفر به شهرستان نمین و بازدید از پروژه های عمرانی و زیربنایی در این شهرستان اظهار کرد: تکمیل این سد دغدغه تأمین آب برای بخش عنبران و روستاها را رفع کرده و آرامش و آسایش را به ساکنان این مناطق به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته این پروژه 42 درصد پیشرفت داشته که با روی کار آمدن دولت سیزدهم در یک سال اخیر، این پیشرفت به 85 درصد رسیده و با قول مساعدی که شرکت آب منطقه ای داده، سد عنبران سال آینده با ظرفیتی مناسب آبگیری می شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه های متعدد عمرانی و بازدید از هفت طرح زیربنایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسکن مهر نمین همچنان با مشکل فاضلاب و دفع اصولی آن روبه رو است که انتظار می رود به سرعت این طرح توسعه ای به سرانجام رسیده و آب و فاضلاب با 300 میلیون تومان اعتبار این طرح اساسی را تکمیل کند.

نیکزاد افزود: برای پروژه ورودی نمین پنج میلیارد تومان منابع تأمین شد اما با توجه به پایان فصل کاری پیمانکار در تلاش است تا در فصل کاری سال آینده این پروژه را افتتاح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد عنبران سال آینده آبگیری می شود/تعلل در تکمیل پروژه ورودی نمین

سد عنبران سال آینده آبگیری می شود/تعلل در تکمیل پروژه ورودی نمین